תפריט

בתי מלון גאים בעולם

כמו שבישראל יש מלון גאה, גם כשאנחנו בחופש בחו"ל, כדאי ליהנות מתחושת הקהילה ולהכיר תיירים ומקומיים בעשרות מלונות גאים במלא מדינות אז בין אם אתם טסים ללה דמנס, סירקט או מצעדי גאווה ובין אם אתם בחופשה עם בן הזוג  – חשוב לדעת איפה תוכלו להכיר עוד הומואים, לחגוג איתם בחדרים בקומה למטה וליהנות מתחושה של עולם שבו כולם הומואים.

קחו בחשבון שהרבה פעמים המלונות האלה יקרים יותר ובזמן פסטיבלים ומצעדי גאווה, חובה לשריין כמה שיותר זמן מראש. בברלין מצאו פתרון למחיר ופתחו גיי הוסטל שנמצא ממש ברובע הגאה בעיר (שונברג) אבל גם שם התפוסה לרוב מלאה. וגם אם אתם מטיילים לבד ורוצים להכיר אנשים חדשים כדי שיהיה לכם עם מי לצאת, לטייל ולשכב – להתארח במלונות כאלה יעזור לכם מאוד להכיר אנשים חדשים ולדעת לאן הכי כדאי לצאת, מתי ואיך להגיע.

ואם עדיין לא השתכנעתם למה עדיף לישון במלון גאה, אולי תחשבו על מה שאתם הולכים לעשות מדי פעם. להביא סטוצים מהגריינדר, לחזור לפנות בוקר עם גבר חתיך שיכורים אחרי מסיבה. במלונות כאלה לא ישפטו ולא יסתכלו עליכם בעין רעה, מה שעלול לקרות במקומות אחרים. אם כבר, הפקיד בקבלה יציע לכם להצטרף או יביא לכם קונדום בחינם. התחושה שאפשר לעשות כל מה שרוצים ולהיות מי שרוצים חשובה מאוד בחיים ובטח כשאתם בחופשה בחו"ל ורוצים ליהנות ולהשתחרר.

זו רק רשימה חלקים של בתי מלון ברחבי העולם. מלונות גאים תוכלו למצוא בעוד המון מקומות, למשל באורלנדו, ברומא, בליסבון, במינכן, בקליפורניה ועוד ועוד.