תפריט

עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

פורסם
1146 צפיות
עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

אטרף דייטינג, גריינדר, טינדר, קופידון ועוד המון שמות של אתרי היכרויות לגברים שזמינים 24/7 בלחיצת כפתור. אפשר למצוא שם הכל: סטוץ חד פעמי, דייט רומנטי לאור ירח ומערכת יחסים ארוכת טווח וכשתספרו לחברים, תאמרו להם תמיד "הכרנו באטרף". באתרי ההיכרויות אפשר גם ליצור קשרים חברתיים ואפילו מקצועיים, להכיר תיירים מכל העולם, לדעת לאן לצאת לבלות כשאתם בחופשה בחו"ל או בעיר חדשה ולמצוא בחור חמוד לצאת ביחד לבר גייז.

מרוב אתרים ואפליקציות לפעמים אפשר להתבלבל בקלות בין שטף ההודעות והפרופילים המזמינים. אז הנה ארבעה כללים של "עשה ואל תעשה" באתרי היכרויות – לחדשים, למתקדמים ולסקרנים:

אל תמסרו פרטיים אישיים בהודעה ראשונה – שם מלא, מספר פלאפון, כתובת ובטח פרטי כרטיס אשראי או כל פרט מזהה אחר. אתם בטח מכירים את החרמנים באטרף דייטינג שמעדכנים שורת פרופיל וכותבים "לעכשיו". לחוץ להם מאוד להיפגש איתכם עכשיו כמה שיותר מהר והם במקרה באיזור. גם אם יש להם תמונות גלויות בפרופיל וגם אם הם בול הטם שלכם, מומלץ מאוד לא לתת שום מידע אישי לפני שאתם מכירים את הבן אדם. יש הרבה אנשים שיכולים להשתמש במידע הזה לכל מיני מטרות, כשלרוב הם סתם יטרידו אתכם אם לא תרצו להיפגש. כן, יש מצב שתראו אותם עוקבים אחריכם מתחת לבית.

תבקשו מידע לפני פגישה ותשתפו בהתאם – השאלה היא מתי כן לשלוח את הכתובת או את מספר הווטסאפ באתרי היכרויות לגברים כמו אטרף דייטינג, טינדר או גריינדר. אז קודם כל, אפשר להיפגש עם אדם זר גם ברחוב שכן או בבית השני הסמוך אליכם ולא בדיוק בדירה שבה אתם גרים. אחרי שראיתם אותו ברחוב והבנתם שהוא גם הטעם שלכם וגם אין חשש לדאגה, אפשר לעלות הביתה. טלגרם או קיק הם אפליקציות שמקובלות מאוד לפני מפגשים אם אתם לא רוצים למסור פרטים אישיים, וארוניסטים ודיסקרטיים משתמשים בזה הרבה. ואם אתם לגמרי מחוץ לארון, אז תרגישו בנוח למסור את הווטסאפ אחרי שאתם יודעים שהוא רציני ורוצה להיפגש או להכיר. זוכרים את אלה שיעקבו אחריכם ברחוב? אז יש באפליקציות ובאתרים האלה גם מה שנקרא "מאונני מקלדת" שאוספים מספרי וווטסאפ להנאתם ויש מצב שאחרי שנה תקבלו הודעה ממספר לא מזוהה: "חרמן?".

אל תשלחו תמונות עירום וסרטוני סקס עם פנים גלויות בשום מצב – אפשר לקרוא לזה אפילו חוק בלתי כתוב שמוכר מאוד בקרב הקהילה הגאה. בעידן המודרני שכל דבר מתועד ומוקלט, אתם לא רוצים שתמונות או סרטונים של איברי המין שלכם יופצו באתרי ההיכרויות ומחוץ לאתרים. זה כבר קרה גם בישראל, כשאנונימיים פתחו קבוצות לתמונות עירום של ישראלים ברשת טמבלר. המשטרה לא סייעה יותר מדי להומואים שהפנים ואיבר המין שלהם עדיין רץ ברשת. המקסימום שכדאי זה לשלוח גוף ומקדימה מאחורה. האמת, אתם בכלל לא חייבים לשלוח תמונות עירום. נכון שאתר Only Fans ואתרים דומים שינו את המצב, אבל רובנו לא כוכבי פורנו ולא מפרסמים תמונות ישבן בשביל כסף.

תנסו לשקר ולחרטט כמה שפחות – הרבה הומואים משקרים בקשר לכל מיני דברים, כמו הגיל שלהם (אומרים שהם בני 30 והם בני 40) והגודל של איבר המין (בדיוק להפך – אומרים שיש להם 21 ויש להם 18). אבל לשקר יש רגליים ובמציאות או בתמונות שתשלחו לפני הפגישה, אפשר לראות את האמת. אז תחסכו זמן לשני הצדדים ותספר את האמת על עצמכם. אם ירצו להיפגש ולהכיר אתכם נהדר ואם יוותרו או יחסמו אפילו, אז הבעיה היא כולה שלהם. יש מספיק חתיכים להכיר באתרי היכרויות לגברים ורק צריך להיות קצת יותר אותנטיים ואמיתיים. ותארו לכם כמה נחמד זה היה אם מישהו יגיד לכם שהוא לא בעניין שלכם ואולי אפילו ינמק ויסביר בקצרה, במקום סתם לתרץ "אני לא חרמן, גמור מעייפות" ואחרי דקה הוא מעדכן שורת פרופיל באטרף דייטינג. קיצר, כמה שפחות לשקר יותר טוב לאמון של כולנו וגם לקארמה.

כדאי לזכור שעם כל הכבוד לאתרי היכרויות לגברים, למשבצות הצהובות באטרף דייטינג ולפרופילים עם החציל בגריינדר, זה עדיין נעים וכיפי לפלרטט עם הומואים חתיכים במציאות. אם הגיי רדאר שלכם עובד כמו שצריך אין סיבה להסס להתחיל עם מישהו – זה רק יחמיא לו. אם אתם מהססים ורואים אותו באפליקציה, תשלחו לו הודעה אבל אל תצפו שהוא יענה. אולי לא ראה, אולי לא היה מחובר, אולי תייר בכלל. אם תגשו אליו ישירות הוא בטוח לא יתעלם מכם ולכו תדעו לאן זה יתפתח.

לאפליקציות ואתרי היכרויות גייז בישראל – לחץ כאן

לאתרי היכרויות גייז בחו׳׳ל – לחץ כאן

תגובות גולשים לגבי עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

התגובות עוברות אישור של מנהל האתר טרם פרסומן.
* תגובות המכילות מספרי טלפון לא יאושרו - לצורך כך ניתן להתכתב בהודעות פרטיות באתר. ההרשמה לאתר היא חינם לחלוטין. להרשמה לחצו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*
*

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

מוצרי סקס

מוצרי סקס

1097 צפיות

אתם רוצים לענג את בן הזוג שלכם? או שאתם לבד בבית ורוצים להתפנק אבל נמאס…

מוצרי סקס
כל מה שרציתם לדעת על פרפ

כל מה שרציתם לדעת על פרפ

1139 צפיות

כל מה שרציתם לדעת על פרפ אם עוד לא שמעתם את המילה פרפ, אתם אולי…

כל מה שרציתם לדעת על פרפ
מאמר חדשותי 29.10

מאמר חדשותי 29.10

1127 צפיות

שבוע עמוס עבר על הקהילה הגאה ששוב עמדה במוקד העניינים והמחלוקות במשכן הכנסת. זו כנראה…

מאמר חדשותי 29.10
מאמר חדשותי 22.10

מאמר חדשותי 22.10

1109 צפיות

המסמך של הרב בני לאו והבחירות שתמיד מהוות אפשרות ריאלית ואי אפשר לדעת מתי הן…

מאמר חדשותי 22.10
כל מה שהיה השבוע 24.09.20

כל מה שהיה השבוע 24.09.20

1236 צפיות

העלייה המשמעותית במספר הנדבקים בישראל מדי יום והסגר המתקרב כתוצאה ממנה, משנים את אופן הצפייה…

כל מה שהיה השבוע 24.09.20
כל מה שהיה השבוע 1.10.20

כל מה שהיה השבוע 1.10.20

1099 צפיות

בישראל, הסגר ממשיך להחריף וסופו לא נראה באופק והאיסורים על טיסות לחו"ל בזמן הסגר עדיין…

כל מה שהיה השבוע 1.10.20
מה חשוב לגייז בבית מלון ?

מה חשוב לגייז בבית מלון ?

1116 צפיות

חופשה גיי-פרינדלי: איך לבחור מלון שמתאים לכם? אתם נוסעים לחופשה כדי להירגע, מגיעים לקבלה במלון,…

מה חשוב לגייז בבית מלון ?