תפריט

מאמר חדשותי 29.10

פורסם
1050 צפיות
מאמר חדשותי 29.10

שבוע עמוס עבר על הקהילה הגאה ששוב עמדה במוקד העניינים והמחלוקות במשכן הכנסת. זו כנראה רק ההתחלה, שכן בשבוע הבא יתקיים דיון בהצעת חוק הפסיכולוגים (איסור "טיפולי המרה" בוועדת הרווחה.

הורה 1 והורה 2 – נפל במליאה

הצעת החוק שיזם חה"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד-תל"ם) להתאמת טפסים ממשלתיים לכלל סוגי המשפחות בישראל, נפלה אתמול במליאה ברוב של 48 נגד ו-25 בעד. הצעת החוק ביקשה למחוק את המילים "אב" ו"אם" מהטפסים ולהתאימם למשפחות גאות בישראל באמצעות המילים "הורה 1" ו"הורה 2". בין אלו שהצביעו בעד הצעת החוק היו חברי הכנסת מיש עתיד, ישראל ביתנו ומרצ, וגם יו"ר סיעת כחול-לבן חבר הכנסת איתן גינזבורג, שהיה היחיד מסיעתו שהפר משמעת קואליציונית והצביע בעד בזמן שחבריו בחרו להיעדר מהמליאה.

שר המשפטים הצהיר שיפעל לקדם את הנושא ללא קשר להצעת החוק

שר המשפטים, אבי ניסנקורן, הצהיר ששרי כחול-לבן יפעלו בכל מקרה לשינוי הטפסים במשרדי הממשלה הנתונים לשליטתם, לאחר שהבהיר שיש בסמכותם לעשות זאת גם ללא תלות בחקיקה. אבל עד שהכנסת תחליט לתמוך בקהילה הגאה, תושבי הערים גבעתיים, ייהנו מטפסים עם המילים "הורה 1 והורה 2".

גבעתיים וכפר סבא מגייסים רכזי קהילה גאה עירוניים

בגבעתיים ובכפר סבא גייסו השבוע בפעם הראשונה רכזי קהילה גאה עירונית, שיהיו אחראים על הנגשת מענים לקהילה הגאה בעיר, ארגון אירועים קהילתיים עירוניים ועוד. ערים אלו מצטרפות לאשקלון, רמת גן, תל אביב, חיפה, יהוד-מונסון וראשון לציון בהן התפקיד כבר קיים – ובתקווה שעוד יישובים יפתחו תקן לתפקיד החשוב.

הצעת החוק לאיסור "טיפולי המרה" תעלה לדיון בשבוע הבא

כביום שני צפוי ח"כ חיים כץ, יו"ר וועדת העבודה, הרווחה והבריאות להעלות לדיון את הצעת החוק לאיסור "טיפולי המרה" (ובשמו הרשמי – חוק הפסיכולוגים). מדובר בהצעת החוק של חה"כ ניצן הורוביץ שעברה לפני כשלוש חודשים בקריאה טרומית במליאה בהסכמה חוצת מפלגות. הצעת החוק עוסקת במניעת התעללות במסווה של "טיפול" וכוללת סנקציות למי שיבצע זאת.

עיריית ירושלים מתקצבת עמותה שתומכת ב"טיפולי המרה"

בעיריית ירושלים כנראה לא שמעו על הנזק של "טיפול המרה" ללהט"בים שעוברים אותו ואישרו השבוע תקציב בסך 21,788 ש"ח לעמותת "בקדושה", שפרסמה בעבר "נייר עמדה" בעד "הטיפול". בין היתר פורסם באתר של "בקדושה" "נייר עמדה" שכותרתו "טיפול לשינוי נטייה מינית", שבו נכתב, בין היתר, כי "על סמך המחקר האמפירי והמדעי המצטבר, ומתוך ניסיון קליני ומחקרים טיפוליים רבים, אנחנו יודעים בוודאות לומר כי אנשים רבים יכולים לשינויים על ציר האוריינטציה המינית – מהומוסקסואליות להטרוסקסואליות".

זוג אסירים גאים בישראל חוששים מהתנכלות כלפיהם

בזמן שחברי הכנסת דנים בהצעות החוק החשובות האלו ואנחנו מקווים שהן יקודמו, זוג אסירים הומואים, שנישאו לפני מספר שנים בקליפורניה בארצות הברית, הגישו עתירה לבית המשפט המחוזי בחיפה בדרישה לאפשר להם לרצות את עונש המאסר שלהם בתא משותף.

שניהם אזרחים ישראלים שמוחזקים בימים אלה בישראל בשני בתי כלא שונים, בילו בעבר כבר יותר משמונה פעמים מאחורי סורג ובריח. הם פנו לגורמים בשב"ס מתוך חשש שאסירים אחרים יפגעו בהם ויתנכלו להם בשל נטייתם המינית.

חדשות מן העולם: איוונקה טראמפ לסבית?

לאחר העימות הטלוויזיוני הסוער בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ וג'ו ביידן, אוברי אודיי, כוכבת ריאליטי שנויה במחלוקת, פרסמה סדרת ציוצים ארסיים כנגד משפחת טראמפ. הציוצים נמחקו אבל צילומי המסך נשמרו והופצו וקשה להתעלם מהדברים שהיא כתבה: "כדאי שנפסיק לדון על הילדים, בגלל שאיוונקה לסבית, אבל עדיין לא תומכת בזכויות נשים באדמיניסטרציה שהיא מנהלת". בציוץ אחר כתבה:  "מכיוון שטראמפ הנמיך את העימות לרמה של ללכלך על המשפחה: דונלד ג'וניור שונא את אבא שלו. איוונקה לסבית בסתר. אריק שכב עם מיס יוניברס בחדר הישיבות של 'המתמחה' בזמן שהיה נשוי לאשתו הנוכחית", כתבה והוסיפה את ההאשטאג האמריקני הפופולרי, "עימות 2020".

סוף השבוע הקרוב: סרטים גאים חדשים בספריית האונליין

אם אתם מתלבטים איך לבלות את סוף השבוע הקרוב בזמן שהברים, המסעדות והמועדונים עדיין סגורים… תשמחו לגלות שסרטים חדשים ובלעדיים עלו לספריית האונליין של פסטיבל הקולנוע הגאה. אחד מהם הוא הסרט "נברלנד" שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע הגאה 2019, ומספר על שיטוטים ליליים בחדי צ'אט גאים. סרט מומלץ נוסף הוא "שבע עשרה", דרמת נעורים שמתארת את השבועות האחרונים לפני היציאה לחושפת הקיץ מנקודת מבט נשית וצעירה.

 

תגובות גולשים לגבי מאמר חדשותי 29.10

התגובות עוברות אישור של מנהל האתר טרם פרסומן.
* תגובות המכילות מספרי טלפון לא יאושרו - לצורך כך ניתן להתכתב בהודעות פרטיות באתר. ההרשמה לאתר היא חינם לחלוטין. להרשמה לחצו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*
*

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

כל מה שהיה השבוע 24.09.20

כל מה שהיה השבוע 24.09.20

1164 צפיות

העלייה המשמעותית במספר הנדבקים בישראל מדי יום והסגר המתקרב כתוצאה ממנה, משנים את אופן הצפייה…

כל מה שהיה השבוע 24.09.20
כל מה שהיה השבוע 08.10.20

כל מה שהיה השבוע 08.10.20

1121 צפיות

שבוע לקראת אחרון של סגר (האמנם?) בישראל ובמקביל עוד ועוד החמרות בהנחיות בעקבות מגפת הקורונה…

כל מה שהיה השבוע 08.10.20
עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

1069 צפיות

אטרף דייטינג, גריינדר, טינדר, קופידון ועוד המון שמות של אתרי היכרויות לגברים שזמינים 24/7 בלחיצת…

עשה ואל תעשה באתרי היכרויות
כל מה שהיה השבוע 23.10.20

כל מה שהיה השבוע 23.10.20

1034 צפיות

המסמך של הרב בני לאו והבחירות שתמיד מהוות אפשרות ריאלית ואי אפשר לדעת מתי הן…

כל מה שהיה השבוע 23.10.20
מה חשוב לגייז בבית מלון ?

מה חשוב לגייז בבית מלון ?

1044 צפיות

חופשה גיי-פרינדלי: איך לבחור מלון שמתאים לכם? אתם נוסעים לחופשה כדי להירגע, מגיעים לקבלה במלון,…

מה חשוב לגייז בבית מלון ?
כל מה שהיה השבוע 1.10.20

כל מה שהיה השבוע 1.10.20

1025 צפיות

בישראל, הסגר ממשיך להחריף וסופו לא נראה באופק והאיסורים על טיסות לחו"ל בזמן הסגר עדיין…

כל מה שהיה השבוע 1.10.20
מוצרי סקס

מוצרי סקס

1026 צפיות

אתם רוצים לענג את בן הזוג שלכם? או שאתם לבד בבית ורוצים להתפנק אבל נמאס…

מוצרי סקס