תפריט

מה חשוב לגייז בבית מלון ?

פורסם
1044 צפיות
מה חשוב לגייז בבית מלון ?

חופשה גיי-פרינדלי: איך לבחור מלון שמתאים לכם?

אתם נוסעים לחופשה כדי להירגע, מגיעים לקבלה במלון, מניחים את המזוודות ליד הדלפק ומגלים שהמלון הזה בכלל לא מה שקיוויתם: אין פרטיות ויש בלי סוף משפחות וילדים, אין מועדונים וחיי לילה באזור, והכי גרוע – אתם הגייז היחידים במלון שמרוחק מכל האקשן. הרבה כסף על מוניות תצטרכו להוציא בחופשה הזו ואף אחד לא יראה את הפרופיל שלכם בגריינדר…

אז כדי שלא תעשו את הטעות הזאת ותסבלו מחופשה בלי סקס ובלי אטרקציות, שגם ככה פחות שווה בגלל הקורונה, אתם צריכים לדעת על סמך מה לבחור את המלון שבו תבלו את החופשה החלומית שלכם. אם אתם לבד, בזוגיות או עם חברים – אלה כל הדברים שאתם צריכים לדעת לפני שתלחצו על "הזמן ואשר" ב Booking או Rbnb.

לבחור את העיר המתאימה:

אין ספק שהטיול הגאה האידאלי בישראל הוא בתל אביב, עם המועדונים, הברים ואלפי הגייז שגרים בעיר ושמגיעים מחוץ בכל סופ"ש. אבל כשמדובר בחופשה במדינה זרה שאף פעם לא ביקרנו בה, צריך קודם כל לבחור את היעד המתאים, ובעצם את העיר המתאימה. יש מדינות בעולם שהן לא הכי גיי-פרינדלי ועדיף שלא להתקרב אליהן יותר מדי, אפילו שבחלק מערי הבירה חיה קהילה גאה תוססת. ורשה ואתונה הן דוגמאות לערים כאלו, שיש בהן חיי לילה, גריינדר פעיל וגם סאונה מהממת, אבל החברה הכללית שמרנית יחסית ובערים אחרות לא בדיוק תרגישו בנוח להחזיק יד ביד ברחוב.

אז אם אתם רוצים להיות בטוחים, תבחרו בערים ליברליות שיקבלו אתכם באהבה, כמו פריז, אמסטרדם, ברלין, ניו-יורק, מיאמי ועוד. כן, אפשר לזכור את זה בקלות ככה: כמעט תמיד אלו ערי הבירה וכמעט תמיד במדינות מערב אירופאיות או בערים הגדולות בארצות הברית. למה כמעט? כי המצב קצת שונה בישראל (תל אביב ולא ירושלים) ובשוויץ (ציריך ולא ברן).

לבדוק את המיקום בגוגל מפס:

בערים שיש בהן עדיין רובעים גאים, כמו מדריד (צ'אוקה),פריז (לה מארה) ועוד, לרוב מדובר באיזורים היקרים ביותר ללינה והמרכזיים ביותר. אם אין לכם כוח ללכת הרבה הרגל לבר הגאה ואם בא לכם להיות במרכז העניינים, תבררו איפה רוב חיי הלילה הגאים ולפי זה תבחרו את המלון שלכם. באזורים אלו גם נפתחו מלונות להט"בים שמיועדים במיוחד לקהילה הגאה שיהיו תמיד מלאים בגייז מכל העולם.

בערים אירופאיות גדולות כמו ברלין, תוכלו ליהנות מחיי לילה בכל רחבי העיר ולא רק ברובע הגאה (שונברג). לעומת זאת, בערים קטנות יותר כמו בריסל, אתם תרצו לישון במרחק הליכה מהרחוב הגאה שבו מרוכזים כל הברים, שהוא גם לא מרוחק מדי מהמועדונים הגדולים ומהמסעדות. אז לפני שאתם עושים עסקת חבילה של טיסה ומלון, חפשו שהמלון שבחרתם נמצא כמה שיותר קרוב למרכז הגאה. לא רק שיש לכם יותר סיכוי למצוא שם מקומות בילוי וחתיכים בגריינדר, אלה גם אזורים שקל להתנייד בהם, להזמין מוניות או לנשנש משהו בשתיים בלילה.

אם בא לכם לחסוך עלויות ולהיות קרובים יותר לצעירים (בדרך כלל הם לא גרים ברובע הגאה בשל העלויות היקרות), תבחרו מלון בסמוך לתחנת רכבת תחתית או תחבורה ציבורית אחרת כמו קווי אוטובוס בלילה. ואל תשכחו שאובר נחשבים לזולים מאוד באירופה ושווה לקחת את זה בחשבון כשאתם ממהרים או כשיורד גשם וקר בחוץ. אל תדאגו, בערים גדולות שיש בהן מאות אלפי גייז, אתם תוכלו להכיר אותם גם אם תלונו קצת רחוק מהמרכז, והאמת ככה אולי תיתקלו במקרה במקומות סודיים וקסומים שרוב התיירים לא יכירו לעולם. כמובן שיש איזורים מסוכנים ולא מומלצים לישון בהם והם מתרבים ככל שמתרחקים ממרכז העיר וזה דבר שחובה לבדוק לפני שסגרתם מלון.

תקראו ביקורות:

כשאתם רוצים להיות בטוחים שהפקיד מהקבלה לא יעשה לכם בעיות להביא סטוץ או חברים לפני מסיבה. וכשאתם רוצים לוודא שהקירות לא דקים מדי ואתם לא תשמעו כל הלילה גניחות מהחדר הסמוך ותקנאו במה שהולך שם… ואם אתם חייבים לדעת שיש לכם אפשרות להתארגן במקלחת… מומלץ לחפש ביקורות על המלונות ששמתם עליהם וגם להתייעץ עליהם עם החברים שלכם. באתרי הזמנות רבים אפשר למקד את התוצאות למלונות "gay-friendly". הביקורות והדעות של האנשים שאתם הכי סומכים עליהם, יעזרו לכם לבחור את המלון שלא תרצו לעזוב.

אז לסיכום: אם אתם מתכננים חופשה בארץ, כמעט כל מלון בתל אביב הוא גיי-פרינדלי ויקבל אתכם בזרועות פתוחות. אם אתם רוצים לטוס למקום חדש בחו"ל, תוודאו שבחרתם מלון שמקבל את הקהילה ושנמצא במיקום פצצה לפני שאתם סוגרים עסקה. מחקר מקדים לפני הטיול יעזור לכם לעוף בחופשה הגאה וליהנות מכל מה שבא לך.

לבתי מלון בעולם לחצו כאן

לבתי מלון בארץ לחצו כאן

לאכסניות לחצו כאן

לצימרים לחצו כאן

 

 

תגובות גולשים לגבי מה חשוב לגייז בבית מלון ?

התגובות עוברות אישור של מנהל האתר טרם פרסומן.
* תגובות המכילות מספרי טלפון לא יאושרו - לצורך כך ניתן להתכתב בהודעות פרטיות באתר. ההרשמה לאתר היא חינם לחלוטין. להרשמה לחצו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*
*

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

עשה ואל תעשה באתרי היכרויות

1070 צפיות

אטרף דייטינג, גריינדר, טינדר, קופידון ועוד המון שמות של אתרי היכרויות לגברים שזמינים 24/7 בלחיצת…

עשה ואל תעשה באתרי היכרויות
כל מה שהיה השבוע 17.09.20

כל מה שהיה השבוע 17.09.20

1053 צפיות

אז מה חדש בקהילה הגאה בארץ וברחבי העולם בשבוע החולף? זה המקום להתעדכן, לדעת ולשמוע…

כל מה שהיה השבוע 17.09.20
מאמר חדשותי 22.10

מאמר חדשותי 22.10

1039 צפיות

המסמך של הרב בני לאו והבחירות שתמיד מהוות אפשרות ריאלית ואי אפשר לדעת מתי הן…

מאמר חדשותי 22.10
כל מה שהיה השבוע 23.10.20

כל מה שהיה השבוע 23.10.20

1034 צפיות

המסמך של הרב בני לאו והבחירות שתמיד מהוות אפשרות ריאלית ואי אפשר לדעת מתי הן…

כל מה שהיה השבוע 23.10.20
כל מה שהיה השבוע 24.09.20

כל מה שהיה השבוע 24.09.20

1165 צפיות

העלייה המשמעותית במספר הנדבקים בישראל מדי יום והסגר המתקרב כתוצאה ממנה, משנים את אופן הצפייה…

כל מה שהיה השבוע 24.09.20
מאמר חדשותי 29.10

מאמר חדשותי 29.10

1051 צפיות

שבוע עמוס עבר על הקהילה הגאה ששוב עמדה במוקד העניינים והמחלוקות במשכן הכנסת. זו כנראה…

מאמר חדשותי 29.10
כל מה שהיה השבוע 08.10.20

כל מה שהיה השבוע 08.10.20

1122 צפיות

שבוע לקראת אחרון של סגר (האמנם?) בישראל ובמקביל עוד ועוד החמרות בהנחיות בעקבות מגפת הקורונה…

כל מה שהיה השבוע 08.10.20