תפריט

אפליקציות ואתרי היכרויות גייז בישראל

אפליקציות היכרויות גייז בארץ

אתרים רבים באינטרנט ואפליקציות הדייטינג, אטרף, גריינדר וטינדר מאפשרים ללהט"בים ולארוניסטים להכיר להט"בים אחרים בישראל ובכל העולם בלחיצת כפתור. השימוש באתרים ובאפליקציות הוא פשוט מאוד – להיכנס לכתובת האתר או להוריד את האפליקציה למכשיר הסלולר, לפתוח חשבון וזהו, אתם מחוברים.

כדאי לי לפרסם מידע אישי? ואם אני בארון?

האתרים והאפליקציות לא מחייבים אתכם להוסיף מידע אישי עליכם ובאפליקציות גם אין חובה להוסיף תמונות. אם לא תעלו תמונה באטרף, אחרים ייראו את הפרופיל שלכם בתור קובייה "צהובה", ואם תעלו תמונות אבל כולן יהיו חסויות, ייראו אתכם בתור קובייה אדומה. גם בגריינדר לא חייבים להעלות תמונות ואז פשוט תראו קוביה שחורה. ובכל זאת, מומלץ להוסיף מידע עליכם ועל החיים האישיים שלכם ורמת הפירוט ממש תלויה בכם: אפשר להסתפק רק בנתונים פיזיים כמו גובה ומשקל, ואפשר גם לספר על התחביבים שלכם, עיר מגורים ומה אתם מחפשים – דייטים, סטוצים או מפגשים חבריים והיכרויות.

מסז' בחינם ותשלום עבור סקס?

תנשמו עמוק כי ברגע שאתם מחוברים לאפליקציות, אתם תקבלו המון הודעות משונות מאנשים שירצו לפגוש אתכם – כן, אפילו אם לא כתבתם שום דבר עליכם וגם לא פרסמתם תמונה. פרופיל חדש מזמן הודעות מהמון להט"בים מתעניינים. סביר להניח שמתישהו יציעו לעשות לכם מסז' או שמישהו ירצה לשלם לכם כדי לשכב איתכם. אם אתם לא מתלהבים, אפשר לענות להם בכנות ולהסביר שזה פחות מתאים לכם. אם "הטונים" עולים אל תהססו לחסום כדי שתוכלו להמשיך לגלוש בהנאה באפליקציה.

למי אפשר לשלוח הודעות ומי יכול לפנות אליי?

אטרף, אפליקציה ישראלית להיכרויות, וגריינדר, אפילקציה בינלאומית שהוקמה על ידי יהודי (איך לא), הן די דומות ומאפשרות לכם לשלוח הודעות ולקבל הודעות מכל אחד מהפרופילים. זה יכול ממש לעצבן אם מישהו שאתם ממש לא רוצים לא מפסיק לשלוח לכם הודעות, אבל אפשר כמובן לענות בכנות ש"פחות מתאים", ואם צריך אז גם ניתן לחסום את הפרופיל. בטינדר, רק אם תסמנו שאתם מעוניינים באותו אדם והוא יסמן בחזרה – תוכלו לשוחח אחד עם השני.

מה הכי מתאים לי – אטרף, גריינדר או טינדר?

אטרף היא אפליקציה מקומית שמתאימה מאוד לארוניסטים, לדו-מיניים, לגברים נשואים וגם לישראלים שלא יודעים אנגלית. היתרון הכי משמעותי שלה היא שורת העדכון, מה שמאפשר לכם לעדכן כשאתם חרמנים "לעכשיו" או כשאתם מחפשים משהו ספציפי יותר, כמו "סבלט בתל אביב לשבוע הקרוב". גריינדר היא האפליקציה הפופולרית ביותר בעולם ושם תוכלו לראות את המוני התיירים שבאים לישראל. גריינדר זו האפליקציה שאתם רוצים להשתמש כשאתם בחופשות בחו"ל – ולא ממש משנה איפה בעולם. בגריינדר יש פיצ'ר מיוחד שמאפשר לכם לראות גולשים בכל העולם, אם רק תזינו את שם היעד שהכי מפתה אתכם: ניו יורק, ברלין, ריו דה ז'נרו וכל גן עדן אחר.

קל מאוד למצוא סטוצים באפליקציות האלה, ואל תתביישו להציע למשתמשים האחרים בדיוק מה שאתם רוצים. אם אתם מעדיפים זוגיות, היכרות או סקס – תוכלו לפרט על כך גם באטרף וגם בגריינדר וככה הצד השני יידע מה אתם מחפשים בכל רגע נתון. טינדר מיועדת יותר לקהל "רציניים" והסיכוי למצוא בה סקס מהיר וחפוז נמוכה יותר מהאפליקציות האחרות, ובארץ היא פופולרית מאוד בקרב הקהילה הסטרייטית ופחות בקרב הקהילה הגאה.

זה בחינם או שצריך לשלם למנוי?

האתרים כולם וגם האפליקציות הם בשימוש חינמי לגמרי. אבל, אטרף וגריינדר מציעות מנוי אקסטרה, וכל אחד בעל יתרונות שונים:

מנוי בתשלום לאטרף יאפשר לכם קודם כל לשלוח הודעות באופן בלתי מוגבל לכמה משתמשים שרק תרצו. מנוי רגיל מגביל אתכם במספר הודעות מקסימלי שמתחדש כל יום בחצות. מנוי אקסטרה יעזור לכם גם לשמור על כל היסטוריית ההודעות שלכם עם משתמשים אחרים וככה תוכלו לחסוך המון זמן. אם תשלמו עבור מנוי "גריינדר אקסטרה" (חודשי או שנתי), תוכלו גם לשלוח הודעות לאותם יוזרים ברחבי העולם ולהכיר הומואים ודו מיניים מכל העולם! תוכלו גם להשתמש בפילטרים וככה לסנן את אלפי המשתמשים בהתאם לקריטריונים כמו העדפה במיטה, גובה, משקל וגזע.

אני בארון ולא מרגיש בנוח להשתמש בזה – מה אפשר לעשות במקום?

אפשר לחזור לתקופה תמימה יותר שבה לא היינו דבוקים למסכים ואשכרה התחלנו עם ההוא החתיך שחצה לצד השני או שקנה גלידה במכולת. ברור שלא כולם חייבים להשתמש באפליקציות האלה ויש המון הומואים שמעדיפים להימנע מהדחייה, מתמונות העירום שיישלחו אליכם בלי הודעה מוקדמת, ומההצעות המגונות. אפילו בימינו אפשר להכיר בני זוג, חברים ופרטנרים לסטוצים ברחוב, במועדון, בחוף הים ובארוחות שישי עם חברים. אם אתם אמיצים ומפלרטטים עם הגבר החתיך שנמצא בבר, זה נהדר. ואם לא, כדאי להשתמש באפליקציות כדי לשלוח "היי חתיך" לגבר שיושב מולכם ולקוות שהוא יענה בחזרה ומשם השמיים הם הגבול.