תפריט

אתרי ואפליקציות היכרויות גייז בחו"ל

אפליקציות היכרויות גייז פופולריות בחו"ל

כולנו מסכימים שאחד הדברים הטובים ביותר בחופשה זה לפתוח את האפליקציה ולהכיר את כל הגברים המקומיים. בייחוד את אלו שנמצאים ממש 20 מטרים מאיתנו ובטח ישמחו להיפגש עם תייר שהגיע לכמה ימים לעיר. המפגשים האלה יכולים להוליד סקס פרוע, דייט רומנטי במסעדה וגם זוגיות רומנטית או לילה כיפי במועדון וחברות לכל החיים. להשתמש באפליקציה הנכונה במדינה הנכונה זה מה שיהפוך את החופשה שלכם למהנה הרבה יותר.

האפליקציות לגייז בעולם וגם בישראל הן כבר הרבה מעבר לסקס. במדינות שבהם להיות להט"ב זה לא חוקי או מסוכן מאוד, הומואים משתמשים באפליקציות כדי להכיר ידידים וחברים, וכדי לקבוע מסיבות מחתרתיות מתחת לרדאר בלי שאף אחד יידע. תוכלו להיחשף לזה הרבה בטורקיה, בהודו וגם בדובאי, ששם מסוכן להתחיל עם גבר חתיך ברחוב.
אם תדעו מה אהוב על המקומיים, זה יקל עליכם לדעת את מה שאף פעם לא כתוב באינטרנט: האפטר פארטי הפרטי, הבר שמציע 1+1 על האלכוהול רק היום, כרטיסים מוזלים לסאונה ועוד המון סודות. האפליקציות ברשימה כולן חינמיות אבל פונות לקהלים אחרים לגמרי.

השאלה הקבועה בטיול בחו"ל היא תמיד – למה להתמכר למסך וכל היום להיות בפלאפון אם יש כל כך הרבה חתיכים וחמודים ברחוב? אז קודם כל אתם ממש לא חייבים להשתמש באף אחת מהאפליקציות. תוכלו לצאת לבד או עם חברים לבר ברובע הגאה או לכל בר להט"ב-פרינדלי אחר ולהכיר מספיק גברים, מקומים ותיירים. ועדיין, להכיר להט"בים דרך האפליקציה יחסוך לכם המון זמן וגם כסף ואנרגיה. ואם אתם מתכננים את החופשה, אז תשתמשו באחת האפליקציות שמאפשרות לכם לראות את ההומואים ביעד אליו תטוסו. מומלץ לדבר איתם לפני שאתם מגיעים וככה לא תחזור לארץ בתחושת החמצה, "איך לא ידעתי על המסיבה המטורפת הזו בסוף שבוע שיש פעם בחצי שנה?"