תפריט

קווי סיוע גייז

גיי בישראל ומחפש קווי סיוע גייז? צפה ברשימה מקיפה ועדכנית של מקומות, עסקים וארגונים מומלצים לקהל ההומואים והגייז בישראל באתר Gay.org.il.

נתניה
עמותת ער׳׳ן

עמותת ער׳׳ן

1201 עמותת ער׳׳ן
תל אביב יפו
​הוועד למלחמה באיידס – תל אביב

​הוועד למלחמה באיידס – תל אביב

​03-5613000 ​הוועד למלחמה באיידס – תל אביב
תל אביב יפו
חוש"ן

חוש"ן

052-6533060 חוש"ן
תל אביב יפו
בית דרור

בית דרור

03-5164621 בית דרור
חיפה
בית הקהילות לגאווה וסובלנות

בית הקהילות לגאווה וסובלנות

04-6657667 בית הקהילות לגאווה וסובלנות
תל אביב יפו
איגי, ארגון הנוער הגאה

איגי, ארגון הנוער הגאה

054-9119726 איגי, ארגון הנוער הגאה
תל אביב יפו
יש עם מי לדבר

יש עם מי לדבר

03-6205591 יש עם מי לדבר
תל אביב יפו
האגודה למען הלהט״ב

האגודה למען הלהט״ב

03-6205590 האגודה למען הלהט״ב

סיוע נפשי טלפוני ובאינטרנט

כולנו זקוקים מדי פעם לשוחח עם מישהו, לשפוך את הלב בפני אדם אחר ולספר לו על הדברים שמציקים לנו, שכואבים לנו, על אכזבות ותחושות עצובות שחווינו. לספר לאדם אחר ולא לשמור בבטן זה אחד השלבים הראשונים להתמודדות עם מצוקה או עם דיכאון וטראומה שחווינו לאחרונה או שאנחנו סוחבים איתנו כבר הרבה שנים. כלהט"בים אנחנו סובלים יותר מהצקות, מהטרדות ומשנאה כלפינו וזה בא לידי ביטוי מצד פוליטיקאים, רבנים ודמויות בעמדות מפתח אבל לא רק – גם חברים, מכרים ולעתים זרים גמורים יכולים לפגוע בנו רק כי אנחנו נראים, מתנהגים או מדברים אחרת.

כמובן שגם השיח באפליקציות ההיכרויות, המפגשים עם הומואים ולט"בים אחרים, הסיטואציות החברתיות במועדונים ובדייטים, יכולים לפגוע בדימוי העצמי שלנו ובביטחון העצמי. חשוב לדעת שיש עם מי לדבר באופן דיסקרטי ואנונימי, אם באמצעות שיחת טלפון או ווטסאפ ואם באמצעות פורום באינטרנט.

מגפת הקורונה החמירה עוד יותר את הבדידות בקרב בני אדם ברחבי העולם. נאלצנו להסתגר בבתים ולא לצאת לאוויר ולפגוש בני אדם. ואם כבר כן יצאנו החוצה, אנחנו מוכרחים לשמור על הבריאות, מה שאומר להקפיד להשתמש במסכה ולשמור על ריחוק חברתי ומגע. תחושות הבדידות רלוונטיות עוד יותר לחברי וחברות הקהילה הגאה, שגם לפני המגפה סבלו מתחושות של "אני לבד.ה בעולם ואין לי אף אחד.ת". אז אתם יכולים לראות בזה כמו פסיכולוג בחינם אז אל תזלזלו בזה, ותשוחחו עם מישהו כדי להרגיש רגועים ומאושרים יותר.

ער"ן

עמותת ער"ן מעניקה שירות הומניטרי, המציע עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים בטלפון ובאינטרנט, לכלל הציבור הישראלי על כל מגזריו, בצורה אנונימית ומידית, 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. העמותה היא לא מיועדת רק לקהילה הגאה אלא לכל החברה הישראלית.
מתנדבי ער"ן הם אנשים מרקע מקצועי מגוון ולכולם אוזן קשובה, לב פתוח ונכונות לסייע לאדם במצוקה. המתנדבים עוברים הליכי מיון קפדניים ולאחריהם הכשרה ממושכת המקנה להם מיומנות להגשת עזרה ראשונה נפשית בטלפון או באינטרנט.
לתמיכה חייגו: 1201. קו הסיוע האנונימי של ער"ן לסיוע בחרדת הקורונה בשלוחה 6. בשפות שונות: ברוסית לעולים יוצאי מדינות חבר העמים בשלוחה 3, בערבית בשלוחה 2 ובאנגלית בשלוחה 10; לחייל ומשפחתו – 2201*

אלקוואס

ארגון אלקוואס מסייע לפלסטינים ולערבים להט"בים בשפות האנגלית והערבית בלבד. הארגון מפעיל קו קשב בטלפון 072-2220202.

השירות הפסיכוסוציאלי של האגודה
טיפול ע"י פסיכולוגים/ות ועו"סים/ות קליניים/ות. ניתן בחינם לפונים/ות עד גיל 25 בחינם, ולאחר מכן במחיר נמוך.
ליצירת קשר:
תל אביב: 03-6205590, [email protected].
באר שבע: 054-4582976, [email protected].